19:21

Hejsan!

ursäka för sen uppdatering, jag försökta att mobilblogga men det gick inte fram. men jag har varit i skolan idag i allafall. och vi hade textil lektion och form & Design. det var ganska kul!

Sen åkte jag till stan och köpte sudd och träffa massa människor som jag inte har träffat på länge! Men nu ska jag läsa bloggar och fixa andra saker.!

Skriva något till mig?
Postat av: Mysan ღ

första videobloggen uppe ;) kika gärna in!

2009-08-27 @ 20:38:16
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!