23:22

Hejsan!

Jag kom nyss ut ur duschen. Men jag kan berätta lite vad jag har gjort under kvällen. Jo jag åke till borlänge med pappa och invigde mina skor, är inte så van med att gå i högklackat så jag har lite ont i fötterna nu ja:P. Sen träffa jag Ronja en sväng eller ja en ganska lång sväng. Vi gick till mamma för jag skulle hämte min DVD film :D Tokio Hotel Tv - Caught on Camera! :D Så i morgon ska jag bära in min DVD-spelare i mitt rum och titta på snyggingar :D



Sen träffa vi lite mer folk, och jag blev upp äten av myggor! Shit tycker inte om myggor ett dugg. Jag kom hem och fastna för en film som var skit bra :). Kommer inte ihåg vad den heter.

Och nu ska jag läsa bloggar och sy ett par shorts (Klipte sönder mina byxor) sen lägga mig. Godnatt!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!