23:42

Hejsan!

Jag har varit ut och gått med Sandra en sväng, hon skulle ut med sin hund så jag följde vell med :). Vi gick förbi Ullis en sväng och hade en trevlig pratstund. Och jag kan juh säga att det var då inte tort ute, fy fan vad det regna kan jag säga.

Och just nu sitter jag och äter lite glass :). Jag unnade mig en Ben & Jerry glass. Den var faktiskt god, man jag ville ha en annan smak igentligen Men den fanns juh så klart inte.


Så här ser man ut i håret efter en promenad i renget :P

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!