Ashley Tisdale rockar loss!



High School Musical-stjärnan Ashley Tisdale gjorde plats i sin fulla kalender för att uppträda live för en god sak igår kväll! Hon deltog nämligen i "Donate Life Concert" och rockade verkligen loss! Från hennes sönderrivna jeans och vilda headbang har Ashley verkligen tuffat till sig, men hon har inte förlorat sin varma röst i alla fall! Denna låt sjöng hon:



Så Jävla fin röst hon har alltså!

(källa: Posh24)

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

Hej du har blivit en av dom 15 utvalda till min veckansblogg,

nu ska du bara försöka få så många röster som möjligt!

reglerna hittar du på min blogg, www.sagharauseus.blogg.se

2009-08-13 @ 23:53:41
Postat av: karro

söt blogg :D

2009-08-14 @ 00:59:54
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!