Desperate Housewives bjuder på fler skandaler!



Snart är det dags för Desperate Housewives Teri Hatcher, Marcia Cross, Dana Delaney, Felicity Huffman och Eva Longoria att synas i en ny säsong av de populära TV-serien igen! Denna gång har filmteamet lovat att det ska bli mer spänning än någonsin eftersom det inte har avslöjat vems karaktär som gifter sig med Mike Delfino, Teris eller Danas? Det ryktas även om en chockerande bråk som höll på att knäcka hela filmteamet under inspelningen. Ja ja, vi ska inte bjuda på alla skandaler än..

(Text & Bild: Posh24)

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

hehe okej men vågar du ta en springnota?



Om du föjer mig lägger jag också till dig på blogglovin!.:D

2009-08-28 @ 13:55:39
URL: http://annyb.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!