Färjan tillbaka på Kanal 5!



Tredje säsongen för succesåpan Färjan är tillbaka i höst. Favoriterna kapten Jan-Tore, bartendern Håkan Hallin, kocken Glenn och servitören Alfonso kommer nu att kunna ses i hela 8 nya avsnitt och första resan går inte sin vanliga tur. Färjan styr nämligen söder ut på Östersjön för en tur ner till Landskrona. I avsnittet får tittarna även lära känna en ny besättningsmedlem, Annika, som jobbar i tax-freebutiken ombord. Denna säsong av Färjan heter "Färjan 3 - Sista resan", men om det blir den sista resan eller inte återstår att se! Missa inte premiären på måndag den 7 september kl: 20:00 på Kanal 5!

(Text & Bild: Posh24)

Skriva något till mig?
Postat av: Ferhat

Kolla på videon jag la upp på min blogg. Kommentera gärna vad du tycker om hans röst :)

2009-08-20 @ 22:08:13
URL: http://ferhat.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!