Lady Gaga: "Jag är hjärtekrossad, pank och hemlös!"



Lady Gaga är en av de hetaste artisterna inom musikbranschen idag och har allt! Hon håller inte med! Lady Gaga har precis fått sitt hjärta krossat av pojkvännen Speedy och berättar att hon nu är singel och helt ointresserad av kärlek! Den stackars flickan kan inte ens gå i terapi för att försöka komma över Speedy för att hon påstår att hon inte har några pengar alls! Tydligen spenderar hon alla pengar på sina scenframträdanden och sparar aldrig någonting för sig själv! Oj då! Sen har Lady Gaga också sålt sin lägenhet i New York för att hon har turnerat i 2 år. Hon verkar verkligen inte ha nånting!

(Källa: NOTW)

Skriva något till mig?
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

yaym, vad skön. jag var inte heller på topp igår, orkade inte städa mer och ballade ur när morsan började tjata. så det var inte en bra dag för mig heller, tyvärr D:_

du var inte intresserad av en ny bloggdesign, hm? :>

2009-08-03 @ 23:30:42
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Hoppas att allt är bra med dig. Kolla gärna bilderna i mitt senaste inlägg och säg vad du tycker :)

2009-08-03 @ 23:34:41
URL: http://trierer.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!