Shopping i Sthlm

Nu äntligen lägger jag upp det jag köpte i sthlm. inte så mkt men, hittade inte typ inget var för mycket affärer =P! (Första gången jag var där.)


T-shirt från Gina Tricot 99kr (tror jag det var)


Chinos från Gina Tricot 99kr på rea pris.


Jeans Miss Sixty från Åhlens city 595kr (Ord.pris 1195kr)


Partybrillor från Punkt shopen 49kr (Men dom kom bort under Classic veckan =/, men jag hitta ett par andra :D )

Och sen köpte jag 5 par strumpor för 99kr också . Men det vill ni vell inte ha nån bild på XD.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!