Tattooooo.. Hjälpa? =)

Hejsan!

Nu har jag bestämmt mig vad jag ska tattuera in eller ja jag har 2 texter jag hade tänkt att göra men jag vet inte vilken, och behöver även hjälp med att få till en snygg text. Kan du hjälpa mig? Så skriv en komentar i detta inlägg!

Texterna:
Dann spring ich für dich
eller
3 Juli

Jag hade tänkt att den sta sitta bakom örat så den lär vara ganska liten i allafall eller på armen (samma sida som hanflatan är på). Kom ihåg och kontakta mig genom att länga en komentar i detta inlägg om du vill hjälpa mig med texten!


Ett exempel bara


Skriva något till mig?
Postat av: Sofia Werlin

Kan nog bli fint :)

fast jag hade valt en annan textstil om du ska ha den så :)

2009-08-18 @ 20:23:01
URL: http://sofija.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!