Hiss/Diss


Lårhöga stövlar

Vem älskar inte den nya trenden? Lårhöga stövlar passar bra till tajta jeans, snygga leggings eller varför inte barbent? Skulle sitta fint om an hade dom där i skogaderoben =) 



(Bild: Kenzas.se)

Musik

Musik piggar upp en till 1000 jämt. då menar jag all musik som finns! Vad skulle man göra utan musik? :S

Tokio Hotel

Tokio Hotels nya singel låter superbra. Längtar nu tills resten av låten och varför inte hela albumet kommer ut!. Dom snygga pojkarna kan göra musik dom. =D Lyssna: Det är den engelska veritionen.




Flipflop

Jag dissar Flipploppen fula och obekväma! Finna inget mer att säga om dom.

Hösten redan här?

Usch! Jag vill ha mer sommar. Jag tycker att det inte har varit nån riktig sommar. 2 Veckor fint väder. Jag kommer då i allafalla flytta till ett varmt land där det aldrig är snö och vinter, några rengdagar gör inget =P!

16:30

Jag slutar halv 5 på måndagar, Jobbigt! MEn vi börjar 10 om schemat fortfarande är så.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!