Vem bar den bäst: Hayden eller Audrina?



Denna underbara miniklänning från Zuhair Murad har under den senaste månaden burits av både skådespelerskan Hayden Panettiere och The Hills-stjärnan Audrina Patridge. Hayden hade på sig klänningen med utsläppt hår och höga svarta klackar medan Audrina satsade på söta ljusblåa skor och ett stort halsband. Vem bar upp klänningen bäst?

Skriva något till mig?
Postat av: s

hej nummer 3 www.youdontexist.blogg.se/ vann veckans blogg

i min blogg men ni får gärna hålla utkik efter nästa veckans

blogg och anmäla er till den! :) kolla in inläggen under

kolla in dessa bloggar och kolla på inlägget "förslag"

om ni gillar förslaget får ni maila eller kommentera!

just nu har jag även en frågestund så ställ frågor!

www.sagharauseus.blogg.se

2009-08-16 @ 00:29:12
URL: http://sagharauseus.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Jag tyckte faktiskt Audrina :)

2009-08-16 @ 11:44:15
URL: http://sofija.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!