090209

Usch! Vilken morgon. Jag vaknade och gick på toa när jag reste mig så höll jag på att svimma då satt jag mig igen, och jag reste mig igen och det vart samma sak. Sen började jag må illa, så jag gick in i mitt rum och la mig igen. Jag hade 39,6 i feber i dag så det har gått ner lite sen igår.

Sussie fick ett telefon samtal idag också det var inger i stallet. Hon besättade att hrimnir hade skadat sig. Hans ben har blivit av sparkat, alltså helt av. Och det går inte att göra nått åt, det är bara att avliva han. Jag tycker så himla synd om lisa (Hon som äger Hrimnir). Hoppas det går bra iallafall. Dom är i stallet nu, får se när hon kommer hem och hur det gick.

Jag funderar på att hoppa in i duschen snart, så slipper jag känna mig så äcklig och sjuk =P.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!