090210

Hejsan! Idag vakade jag vid 12 tror jag klockan var. Jag hade lite feber i morse, så jag tror jag börjar på att bli frisk men jag har inte så mycket ork till något.

Men jag följde med sussie ut till stallet en sväng bara för att få lite luft. Det låg blod kvar i hagen efter Hrimnir, Usch stakars häst =/.

Sen ska jag titta på Top Modell och Andra Avenyn. MEn nu ska jag sy ihop ett par byxor som det har gått hål i.


Skriva något till mig?
Postat av: ullis

varför var det blod ?

ska också kolla på top model och andra avenyn :9 m, så klart man ska se det

2009-02-10 @ 19:26:52
URL: http://ullisnorberg.blogg,se

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!