090213

Idag skulle jag gå till skolan, men jag hörde inte klockan i morse. Så det blev en till hemma dag för mig. Jag har bara legat i sängen och sett på tv hela morgonen plus försökt att få tag i jenny om kameran med det är inte det lättaste. Har inte fått tag i hon än.

Snart ska jag gå upp till bussen, ska in till stan och möta Louise. Vi ska nog fika och prata lite skit.

Efter stan blir det att åka hem och käka. Sen är det bara och ta en promenad till mamma, jag ska sova där i natt. Och jag ska få träffa mina vovvar, det var ett bra tag sen.  Men nu ska jag dra mig upp till bussen så jag kommer i väg till stan.


(Vart lite kär i mina ögonfransar XD)





Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!