090214

HejsaN! Idag är det alla hjärtans dag. Har fått lite sms under dagen när folk har sagt glad alla hjärtans dag. Jag har tyvärr varit lite dålig på det idag. Men till alla en glad alla hjärtans dag <3.

Snart ska jag gå iväg till Sandra på "fest", Jag vet inte om jag ska kalla det fest =P. Kanske inte kommer så många eller så kommer många. Men jag hoppas att det blir kul i alla fall. Jag ska lägga upp Dagens Outfit innan jag går.

Hoppas ni har haft en trevlig helg hittils.



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!