090217

Idag var jag i skolan för första gången på en vecka, det var kul att träffa vännerna igen. Men jag gick en timme tidigare följde med anders till stan. Och en sak till, Jag missade bussen i morse så jag fick ta en senare.

Jag var hemma kanske i 1 timme sen åkte jag till stan igen, skulle hem till jimmy och anders. När jag kom satt jimmy och sov i soffan och anders brevid och spela dator. Vi tittade på Vi hade iallafall tur med vädret. Sen vart det juh andra avenyn så det fick jag bara lov att se. Sen gick jag till bussen, emelie var där så vi höll varandra sällskap på bussen och sen när vi gick av.

Men nu ska jag sova är så himmla trött. Det är juh väldigt bra att man ställer om dygnet när det är lov nästa vecka.
Godnatt


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!