090218

Nu sitter jag hos mamma helt själv, och jag har nyss varit ut med hundarna så dom fick göra sitt. Hoppas att mamma kommer hem snart det är inte så kul att sitta här själv.

När jag var hemma (Hos pappa) så var jag jätte duktig, Jag städade mitt rum och gjorde en text i engelskan. Men när jag kommer hem igen så ska jag göra mer engelska tror jag. så jag klarar IV detta år. Det vart inge nationella prov för mig den här veckan heller. Jag var juh sjuk förra veckan så jag var inte riktigt för beredd.

I morgon ska jag hitta på nått med jennifer, det var så länge sen. Hoppas att vi hittar på nått skoj att göra =D

Men nu ska jag fortsätta att titta på Mamma Mia, det är en film man blir glad av tycket jag. Sen ska jag ta lite kort på vovvarna, för mamma ville att jag skulle göra det. Skriver senare.

Här kommer det en bild på Bimbo =) RIP.




Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!