090219

Idag har jag varit i skolan men kom en timme försent för att jag inte hörde klockan. Och det går så dåligt med bussar in till stan. Fy fan vad kul vi har i klassen ibland. Jag och anders har då skoj jämt =P.

Efter skolan så skulle jag och anders först till hosjö sen tog vi bussen till stan sen tillbaka till skolan. Vi åkte buss så mycket för att vi skulle vänta på att mickis vart klar med håret. Sen när jag skulle ta mig ner på stan igen för att åka hem var det så jävla mycket folk så alla fick inte plats i X-tra bussen som kom först. Men ändå fick många stå upp för det inte fick plats.

Jennifer kom hem till mig ungefär 20 min efter jag hade kommit innanför dörren. Vi satt och prata om allt och inget. Sedan gick vi en sväng till mamma så hon fick se Charlie. Han var busig som vanligt, Jag fattar inte hur han orkar hålla på så som han gör. Vi fick också kvälls mat, Vi gick till bussen efter vi åt för Jennife skulle hem.

Och nu är jag jätte trött så jag ska gå och sova. Men jag skriver imon.



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!