Fredag

Ja vi ska vell börja och skriva fredagen eftersom det inte vart nå skrivande i fredags. Pappa väckte mig på morgonen och berättade om en sak som jag inte kommer att ta upp här. Jippi jag missade inte bussen eller försov mig idag, så jag kom i tid.
 
Ja jag var vell i skolan men jag åkte tidigare för att jag skulle på China Thai och äta mat. Mamma mötte upp mig på stan så vi kunde gå till resturangen. Det fanns inte så mycket att välja på, men jag provade friterad bläckfisk det va som att tugga på ett hårt skosnöre.

Jag va med Louise på kvällen vi skulle till lugnet och titta på innebandy, när vi skulla ta bussen ner på stan så kom det in ett jävla fyllo som lukta sprit som fan. Han börja prata med oss han mummla och fråga oss om vi skulle på fest och sånt. När vi hade varit in på Hemköp och köpt godis och läsk till kvällen, så kom det ut tre killar från en taxi dom kom fram till oss och fråga om vi var tvilling systrarna Kallur. Vi hade en lite diskution med dom innan dom gick. Vi hade då skit kul när vi satt i stan och vänta på bussen.

Vi tog oss en promenad på 20 minuter upp till millan hon hade fest och tyckste att vi skulle komma dit. När vi kom fram dit så såg vi massa kända ansikten. Jag och Louise skulle spela Guitar Hero tillsammans det gick inte så jätte bra i början men efter ett tag så gick det.

Vi gick hen vid 2 tror jag klockan va. När vi var hemma hos Louise, så åt vi godis och drack läsk och tittade på festival. vi sov till 3 på lördag.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!