Godmorgon

Hellu.
Jag vaknade ungefär för en halv timme sen. Och senare ska jag ta mig till mamma ska dit en sväng och träffa familjen där lite.( Jag bor juh hos pappa på hel tid.)

Åååå jag blir så arg på min hosta som aldrig gör över, visst det är inte lika mycket hosta men det är det att de alldrig går över nån jäkla gång.

Nee nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja gå till mamma. Men jag skriver senare.
Kanske kommer in en Dagens Outfit innan jag går i väg.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!