Jahapp

Ojoj inte skrivit på 2 dagar =/. Jag har inte haft ork till att skriva i bloggen, Men nu ska jag göra det.
Det är lov nu och jag har vell igentliten inte gjort så mycket i måndags och tisdags, bara vartit hemma och tagit det lugnt. Nej juste jag va med jennifer i måndags, men vi gjorde vell inte så mycket =P.

Usch! Vart lite ledsen nyss, tittade på massa bilder från min förra hund Bimbo. Då blir man faktiskt lite ledsen, jag tror ni kan tänka er hur det känns. det är snart ett år sedan vi tog bort henne. 3 Juli 2008 då fick hon somna in. så det är vell ett tag kvar innan det har gått ett år. Men hon var en familjemedlem och man glömmer inte en i familjen på en vecka.


(En bild på Bimbo får också vara med idag)

Nog pratat om sog och blabla. Vad händer nu på lovet? vart är festen? Vart är alla människor?
Jag vill ut och ha kul, men ändå sitter jag typ bara hemma och hoppas på att man ska få gå och sova för att man kanske ska göra nått kul dagen efter. Men jag får hoppas att det händer nått kul idag (Onsdag.). Och sen ska jag inte klaga för jag har vell inte haft orken att göra något så jätte kul heller =P.

Nu ska jag ta och titta på High School Musical 3 sen sova. En rolig sak ska jag göra i morgon, Jag ska färga håret igen. Hoppas att det blir blondare än det vart sist =). Vill ha sommmar och blondt hår =D..
Godnatt




Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!