Lördag och söndag

Ja som sagt så vaknade jag vid 3 och tog bussen ner till stan vid 5. När jag kom hem så gjode jag inte mycket, försökte hitta nån som hade nå party med det var lite svårt. Men jag fick tag i emelie och va med dom ett tag och drack öl, Men när dom skulle gå hem så träffade jag på elin. så jag drack med henne i stället.

Sen gick jag hem och sov. Och jag vaknade vid ett tiden med jätte ont i huve. Jag råkta somna vid 3 tiden tror jag klockan var. så jag var vell trött efter gårdagen.
 
Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Har Massa hår spray och spray glitter i håret. Så det blir att göra en hårinpackning.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!