Sjuk =/

Usch! Jag hatar att vara sjuk. Men jag ska ändå besrätta lite om min dag, fast jag har inte varit med om så mycket.

Jag har tittat på tv och legat i sängen i stort sätt hela dagen. Men jag pallade mig ner till källaren för att tvätta så jag har rena kläder när jag blir frisk. Och Jag har tittat på Tv ännu mer och ätit lite faktiskt. Och jag har svettas och frysit som fan. HATAR FEBER

Men nu ska jag lägga mig igen och försöka sova hela natten utan att vakna, Jag har laddat upp rummert med iskallt vatten och ipren. Godnatt


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!