Torsdag

Blev inge skrivande igår, jag och jennifer kom hem sent så jag orkade inte starta datorn och skriva. Jag tillbringade kvällen med Jennifer, Marita, Emelie och Mimmi. Vi drack några öl och prata. När Emelie och Mimmi gick så vart vi andra på värsta flumm humör XD.

Jag fick hem lite saker från oriflame igår igen också,
- En Eye liner penna i grönglitter
- Shampoo och balsam cocosnöt
Och en liten smink väska.
Har inge bilder på det min kamera är hos min mamma. =P

Idag blir det nog bara att ta det lugnt, va hemma och se dum ut =P. Jo juste jag har färgat håret och sussie klipte mig, tog bort dom slitna topparna, Det blev jätte kort tycker jag =/. Men sånt är livet om man har jätte slitet hår
.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!