Tröööööt

Shit vad jag är trött. Då är det bäst jag går och läggar mig.

Jag var juh som sagt hos mamma ett tag idag, Men nu är jag hemma igen. Jag träffade Emelie ute en sväng, vi fortsatte promenaden hem till mig, vi satt och tittade på bilderna jag tog i helgen. Efter vi sett klart på bildena så gick vi hem till Emelie för att titta på nån film hon hade pratat om. Det skulle vara en skräck men man kan kalla det komedi på ett sätt. Den var inte läskig utan rolig och vidrig på samma gång. Jag kommer inte ihåg vad den hette.

Neee usch vad trött jag är. Så nu ska jag ta och byta om till sovkläder sen ta på en film och sova ända tills 06:45. Ska juh upp till skolan. VAD DRYGT Men det är bara 2 dagar kvar i skolan sen är det loooooooooooooov =D
Godnatt



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!