090121

Idag har jag haft hemstuder men det blev inte mkt gjort för det vart lite mkt idag.
Vakna vid 10 tiden och sen följde jag med mamma och handla och jag köpte 2 powerking cola Skit god.
Sen när jag kom innanför dörren så fråga sussie om jag ville följa med till stallet så det gjore jag. Efter det så följde jag med emelie till sin mamma för hon skulle hämta några saker, vi träffade på mimmi också vi prata en liten stund, sen gick vi hemmåt och nu har jag bara setat vid datorn som en riktig nörd XD. MEn nu ska jag göra min i ordning så jag kan lägga mig. Godnatt.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!