090126

Idag har jag inte vart i skolan. På grund ut av att jag inte har sovit så mkt i natt för min jävla hosta. JAG BLIR HELT GALEN hatar hosta. Så jag har vell bara legat på soffan och ugglat idag, Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med min gymnasie ansökan den ska vara inne senast onsdag och jag kommer inte gå till skolan imon om jag mår så här som jag gör idag. Jag har i alla fall färgat håret i dag. Ljusare vart det =).
Men nu ska jag lägga mig framför tv igen och slappa.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!