090130

Hello alla!
Vart inte så mkycket uppdaterat idag. Men jag ska vell ta och berätta om min dag.
Jag vaknade vid 14 tiden, Marita hade redan vaknat. Jag gick vell up och jag var skit trött. Jag hade fått sms på morgonen som jag inte orkade svara på förens efter nån timme. Jag och marita gick hem till pappa och vi vart bjudna på pizza, gott var det i allafall. Mickis och jag följde med marita hem en bit sen gick vi alla tre olika vägar, jag drog mej hemåt så nu ska jag bara borsta tänderna sen sova. Jag ska upp tidigt imon också så jag vill inte vara helt död =P.
Godnatt på er alla !


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!