Dålig uppdatering under helgen

Hejsan!
Det har varit lite dålig uppdatering under helgen. Jag har juh inte gjort så mkt under helgen bara tillbringat lite tid hos min mamma och haft tjockis kväll med sussie (Chips + TV Kväll).

Idag var jag till doktorn och prata lite om olika saker som jag inte kommer ta upp i bloggen, Men det gick iallafall bra med allt. Sen vart det att åka hem igen och sätta sig och bara titta in i en vägg kändes det som =P. Men nu är jag hemma hos pappa igen och väntar på att skriva klart bloggen och allt annat så jag kan sova, ska juh upp till skolan i mogron.

En förändring imon 6 månader =P


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!