Godnatt

Gud vad trött jag är kan jag lova. Träningen gick väldigt bra, inge styrka bara kondition men jag gick iallafall 4070 m i rask takt, jag var hungrig och slut når jag kom hem så det vart att äta lite. Har juh börjar med GI-Metoden, får se om det funkar.
Idag var det också Top modell och det var då rätt person som åkte ut kan jag juh säga. Top modell är för tjejer men ändå kommer det en kille dit jag fattar inget. Hon/han borde åkte ut från först början. Sen vart det att titta på andra avenyn och det blir alltid spännande när programmet är slut. Men nu ska jag sova är så trött. Gonatt kram =)



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!