Onsdag 7/1 - 09

Hejsan!
Det har inte blivit nått skrivande under jul och nyår, har inte tagit mej tid att gör det. Det var iallafall en bra jul var hem till sussies mamma och pappa och firade det var trevligt. I julklapp fick jag pengar så jag kunde köpa min nya mobil och kläder. Fick även andra saker.
Nyår vart som det var inget att prata om iaf.
Ja idag har jag inte gjort så mkt har bara haft myskläder och lega på soffan ungefär. Tittat på filmer och bara tagit det lungt. Imon börjar skolan igen, inte kul men man måste juh.

Nu det nya året blir det många ändringar:
Sluta Röka bla.
Resten märker man nog =P

Kram på alla! =)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!