Sorry =P Godnatt

Hejsan! Har inte blivit något skrivande på några dagar. Har inte haft så mycket att skriva om.
Idag vakna jag vid 1 tiden sov 12 timmar inatt det var väldigt skönt, sov också 5 timmar på dagen igår, jag har nog blivit en riktig sömn tuta =P.

Jo i måndags träffade jag emelie ett tag vi tjockade oss framför datorn och tittade på film. Sen fick hon ideen att sminka mig som en HORA men jag vet inte hur man ska säga att det vart. så ni ska få sen en bild eller 2 =p

 
(Klicka på bilderna för att få större blid.)

Va iallafall hem till mamma en sväng idag och fick med mej lite prylar jag hade beställt från orilfame.
- Deodorant Mango & Yoghurt
- Min kära DuschTvål som luktar Cocosnöt
- Hår inpackning (aldrig provat =P)



Och nyss tände jag några ljus och ska lägga mej och läsa boken Syskonkärlek skriven av Katarina Von Bredow. Boken är vell som den är =P. Hon blir iallafall kär i sin hel bror. Läs den för mer säger jag inte. Godnatt.

     



Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!