Sova =D

Hejsan! Får se om jag får sova i natt då, Men nu ska jag berätta lite om min dag.
Jag var in till stan för att leta efter ett par skor men hitta några fler saker, men det kommer jag till. Jo inne i stan så träffade jag och emelie på Louise och Täckis det var länge sen man träffa dom, emelie gick och fixade legg, så vi gick runt lite. Sen kom Kristin ner på stan det var också ett bra tag sen man träffa henne, kul att se några som jag umgicks med jätte mkt. Har inte blivit lika mkt på sista tiden. Men nu ska jag visa jag jag har köpt =).


Skor från Stadium i märket Reebok 599kr

Linne från JC 129kr

Läpp piercing på kuckelikana (Stavning?) 80kr

Nu ska jag lägga mig och titta på en film och soooooova =D
Ha det bra kram


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!