Vad ska man göra ikväll?

Hejsan!!
Idag vakna jag alldelas försent så det vart inge skola för mig idag, jag mådde inte så himmla bra i morse ändå.
Så jag följde med mamma in till optikern, där hitta jag faktiskt ett par snygga glasögon Från D&G. JAg var in på Gina Tricot En snabbis och hitta lite fynd =P.

 

- Cardigan från Gina Tricot 49kr Förut 179kr
- Midjebälte från Gina Tricot 99kr

Sen träffade jag emelie en stund och prata lite om en sak vi kanske ska göra imon. JAg kanske ska rida en stor häst som jag inte har gjort på över 1 år, det ska bli kul. Snart ska jag gå och göra pizzan som pappa och sussie köpt till mej och mattias MUMS!


VAD SKA MAN GÖRA I KVÄLL? JAG VILL INTE BARA SITTA HEMMA OCH UGGLA =P.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!