00:55

Hejsan!

Nu har jag ätit en toast och har nästat tittat klart på CSI. Dom programena är väldigt bra tycker jag. Och jag bländrade lite bland kanalerna och stannade vid något hemskt. Det var vuxna människor som hade våldfört sig på barn mellan 5-10 år. Hur fan kan man göra något sånt? Är dom dumma i hela huvudet eller? Blir så förbannad på sånt där. Usch!

Oj nu vart det ett litet uppbehåll =P fick lov att titta på Csi slutet. Och det slutade bra som vanligt. Vad brukar ni titta på för program? =)

Jag har fått 1 myggbett på ett gammalt mygg bett, så nu är det jätte svullet och kliar och gör ont på samma gång =(. Det vart dåligt med bilder idag men jag ska bärrta mig jag lovar =). Nu ska jag läsa bloggarna jag följer och sen slänga ner näsan i min Glamour tidning. Godnatt 


Skriva något till mig?
Postat av: Lill Nilsbakken

Hej Camilla.

Ja jag tycker också om CSI och tittar nästan alltid.

Jag sitter här nu med världens ryggskott och klarar inte ligga, så sömnen har varit kort, klarar inte sitta i soffan, så tv blir det heller inte, datastolen funkar ganska bra, så jag får "gotta" mig med att kolla dom jag följer.

Ha det riktigt gott.

Kram Lill

2009-07-07 @ 07:21:36
URL: http://nilsbakken.blogspot.com
Postat av: Sara

SV: haha aa! :D

2009-07-07 @ 08:19:59
URL: http://jaras.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!