01:46

Hello!

Jag kom nyss in, var ut och träffade några kompisar. Kände verkligen inte för att sitta inne för jag var inge trött så jag frågade vad Emelie gjorde och hon var ute så jag cyklade iväg och träffade hon + 2 till. Jag tror jag inte har varit så törstig som jag var när vi var ute, drack as mycket när jag kom hem.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på att kika runt lite på nätet och se om jag hitter något intressant.
Det verkar som att min mobil hatar mig. Jag har inte fått över bilderna ÄN =S. ska fråga pappa i morgon vad det är för fel.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!