14:32

Hejsan!

Nu är jag igen på hemma plan och kommer att hålla mig hemma ett tag nu, innan jag drar i väg på något annat . Vi hade det jätte trevligt igår och badade bubbel pool. Vi lagade Pommes och krov vid 3 i natt sen gick vi och la oss.

Jag skulle igentligen gå upp vid 10 men vaknade kvart över 11, så då kunde jag inte ta bussen hem som jag tänkte heller. Men vi gick till kupolen en sväng och jag hittade ett linne på Gina Tricot som jag köpte, Mer om det i nästa inlägg =).

Jo Jag avslutar tävlingen i kväll kl 20:00. Jag kommer skicka ett mejl till vinnaren och hoppas på att hon/han hör av sig senast i morgon kväll. Om inte hon hör av sig innan kl 20:00 i morgon alltså måndag så kommer jag dra en annan vinnare. Så håll utkik på Bloggen om vem som vinner.

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!