18:11

Hejsan!

Nu sitter jag jhemma hos mamma med lillebror brevid , men han har fastna i en kalle anka tidning =P. Allt var okej med ludde . Det var tur =). Medans mamma och dom var på djursjukhuset så tog jag med mig Charlie hem till mig. Och jag fick jätte många fina bilder på han. Men det dåliga va att jag glömde USB kabeln hemma så jag kan inte lägga in bilderna på datorn.

Snart så ska jag och lillebror gå till affären och köpa frimärken så jag kan lägga på brevet på posten som en tjej vann i min tävling .

Skriva något till mig?
Postat av: sanna

sv: det är så det ska vara ;)

2009-07-13 @ 19:08:01
URL: http://sannaberg.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!