23:06

Hejhej!

Jag har varit ute en sväng till badet, men jag badade aldrig för det var så himmla kallt. Fy fan alltså det var skit kallt om man säger så! Men Mimmi och Emelie doppade sig, jag doppade fötterna. Vilken badkruka jag är. Men det var juh jätte kallt =/.

Och i morgon ska jag på bio med sussie och hennes son, vi ska se The Uninvited en skräck. Och föra ska vi käka på en grekisk resturang!.



Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

sv; fårsöker övertyga lillan att hon visst e trött =P

anmäl gärna till tävlingen på min sambos blogg =)

2009-07-15 @ 23:08:18
URL: http://fribor.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Den filmen verkar spännande :)

2009-07-15 @ 23:18:29
URL: http://sofija.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!