23:47

Helloj !

Jag tittade just på en film på TV1000 som hette Snake Eyes, den var ganska bra faktiskt. Och nu har jag tvättat ansiktet med produkterna som jag visade tidigare, eller ja 2 utav dom och nu ska jag smörja på lite ansiktskräm.
Vad använder ni för produker mogron och kväll?

Nu ska jag göra 1 toast sen glo lite med på tv. Efter så ska jag in hit till datorn igen och blogga och läsa andras bloggar på Bloglivon som jag följer =). Följa gärna min om ni inte redan följer den =)


Skriva något till mig?
Postat av: sanna

Gud va gott med toas. tänk om man skulle orka röra röven bort till köket och göra en haha :P

2009-07-07 @ 00:36:46
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: japp jag följer dig med ;)

2009-07-07 @ 00:51:34
URL: http://sannaberg.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!