Badrummet

Detta har jag i mitt badrum =) Ursäkta bilderna är väldigt suddiga men jag kunde inte ha blixten på =P.



- Steg 1 & 2 som tar bort finnar och orenheter från Orilfame (Används Kväll)
- Rengöringsgel från Oriflame (Används morgonen)
- Värmeskydd från Loreal (Varje gång jag duschat)


- Hårkur får tort och skadat hår från Wella (3 Gånger i veckan)
- Shampo & Balsam för tort och skadat hår (Bästa jag har provat märker skillnad snabbt)
- Tvål som luktar Aprikos och vitt te från Oriflame (Väldigt fräch soft och bra)


- Hudkräm i duschen från Oriflame (används när jag inte orkar smörja in mig efter duschen. Är precis som hudkräm)
- x-tra Balsam från Wella för tort och skadat hår

Det var de som står i badrummet som jag använder =)

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!