Dampa loss

Hejsan!

Nu är jag hemma, Jag och jennifer träffade på emelie så vi var med henne ett tag. Jennifer skulle hem efter ett tag så vi följde henne med till bussen.

Jag och emelie träffade på maria och vi satt och dampa loss som fan XD. Vi spelade in en film, men min mobil hade dött så jag fick inte över filmen på min mobil annars så hade jag lagt upp den här på bloggen.

Nu ska jag ta nått att äta och sätta mig framför tv en tag =P Kram

Skriva något till mig?
Postat av: Anonym

Tittar in och säger : Hej !!

2009-07-08 @ 02:23:14
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dampa loss va ju oxå en rubrik hehe. hitta du nått bra på tv ??

2009-07-08 @ 02:33:45

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!