Förlåt

Hejsan!

Nu är jag hemma hos pappa och kom nyss hem från stallet. Det gick faktiskt jätte bra, men hon lura ut oss på nå konstig stig så mina knän gick juh nästan av för han gick in i träd fast jag styrde ut han XD Jäkla häst han ville vell att jag skulle krossa knäna.

Jag märkte också att mina händer var lika torra som sand papper eller nått. Så jag får smörja in dom med handkräm regelbundet. Det ser inte så vackert ut om man säger så i allafall. Snart så ska jag käka lite och hoppa in i duschen och ta reda på tvätten och sen ska jag gå iväg och träffa Emelie och Jennifer ett tag. Det är mycket jag ska hinna med i kväll.

Förlåt att jag har varit dålig på att läsa andras bloggar, men jag ska ta tag i det i kväll när jag kommer hem.!
Och då ska jag samtidigt lägga in bilder på datorn så jag kan lägga upp som jag tog i går. Det har jag heller inte hunnit med.!

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!