Gilber Grape

Hejsan!

Jag tog nyss på lösnaglarna som jag beställde och jag kan juh säga att det var nog de dåligaste jag har provat. Det gick inte att fila dom för dom var för "plastiga" så dom bara gick sönder. Men annars var dom fina och så men jag använder dom aldrig mer.

Just nu sitter jag och tittar på Gilberg Grape tror jag den hette. Jag har sett den förut och den är skit bra. har ni sett den? =)


Skriva något till mig?
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* ja lagt till dig nu :D

2009-07-06 @ 23:25:57
URL: http://haaiidi.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!