Godnatt

Nej nu ska jag gå och sova så jag kommer upp i skaplig tid. Ska hinna träffa en kompis innan 3 och halv 4 åker jag in till stan med Mimmi. Sen hem och duscha och vidare till stan igen för att käka och se på bio. Men jag bloggar innan jag drar iväg i morgon.


Skriva något till mig?
Postat av: Ronny

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Känner inte igen att jag varit här tidigare.Fin och bra blogg du har.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

2009-07-16 @ 01:32:32
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Lona ♡ designar din blogg, för bra pris:D

sv: jo annars vet jag inte :P

2009-07-16 @ 06:40:19
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!