Gratis Bio

Gör som jag och bli medlem på Gratisbio.se

Du sammlar poängen lätt, det är inte en massa krångel tex. Besöka hemsidor, delta i tävlingar. Och Skriva om Gratis bio i din blogg och var samtidigt med och tävla om ett presentkort på Nelly.com varje månad.
 
Poängen du sammlar ihop kan gå till tex. Bio biljetter, Meny Bijletter (På biografen). Och även Presant kort och massa annat skoj. Det är 100% Gratis.




Så gör som jag och bli medlem på Gratisbio.se.

Skriva något till mig?
Postat av: camila

Svar; det är klart vi kan fölga varandras bloglovin :D

Pussar /Krammar!<3

2009-07-09 @ 20:26:53
URL: http://iamcamila.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!