Hiss/Diss


Tv-Reklam
Vem hatar inte reklam när man sitter och tittar på ett spännande tv program eller film? Jag hatar reklam, önskar att det inte finns!

Fransk manikyr på tånaglarna
Fransk manikyr på tånagralrna är nog det fulaste jag har sett i alla fall. Men det är inte snygga för 5 öre. Om jag får säga min mening!



Twilight boken
Bästa boken jag har läst på länge, visst jag har inte kommit så längt men det jag har läst så är den superbra. Rekomenderar!


Trasiga Jeans
Hur snyggt är det inte med trasiga jeans eller kanske trasiga Shorts. Snyggt med t-shirt eller en kort tunika.


Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!