Jahapp

Jahapp nu har det regnat ett bra tag, och jag har hårt nått mullra hela tiden men inte riktigt fatta va det var. Men nu låter det starkare och det är åska ute. Kul Jag och sussie som skulle iväg och rida, men det blir det juh inte nu heller.

Så nu lägger jag mig och läser lite i boken Om jag kunde drömma. Hörs sen när det har slutat åska. Pussar

Skriva något till mig?
Postat av: Michelle Kleist

åh, vad mysigt!

jag vill också rida. Jätte längesen jag gjorde det!

jag vet inte vad jag ska göra idag. :(

2009-07-08 @ 15:52:14
URL: http://michellabella.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!