Jävla regn

Hejsan!

Nu är jag hemma och har tagit av mig som blöta byxorna. Det var verkligen skönt att få komma hem och lägga sig med täket runt sig så jag såg ut som en uppstoppad larv eller något. Jag hann inte med att läsa alla bloggar innan jag åkte i väg till stallet. Men nu är det gjort också.

Snart ska jag ta något att äta sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen och titta på en film. Det finns juh inget annat att göra heller. JÄVLA SKIT VÄDER! Jag hatar verkligen regn, jag blir så jävla grinig och FAN alltså jävla regn. Kånner ni samma sak?

Skriva något till mig?

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!