Klar =P

Hello!

Nu har jag duschat och grejat. Och första gången jag provade Veet hårborttagningsgelen och den fungarade super bra. Fick dort allt stubb på bena. Så den rekomenderar jag. Men en viktig sak är att läs hur du ska göra innan så det inte blir fel. =)

Jag kikade in på kissie´s blogg och hon söker en BFF =P. Alltså en ny bästa vän. Funderar på att skriva in till henne för skoj skull =P. Fast jag diggar hennes blogg som fan XD.

Senare så ska jag ut och träffa mimmi och emelie, dom ska bada men inte jag för nu har jag smort in mig och gjort hårinpackning så jag har ingen lust. Juste jag kan inte ta på mina lösnaglar idag heller, för jag ska rida några dagar i veckan i 2 veckor nu så då kan jag inte ha dom på mig =/. Aja det får bli efteråt.

Skriva något till mig?
Postat av: J.

Ha en bra dag :)

2009-07-05 @ 20:46:41
URL: http://alwaysthai.blogg.se/

En gullig komentar till mig?:

Namn:
Här ofta? =)

E-postadress: (Bara jag ser =D)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0

www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband!